Wat moet ik doen als mijn bestelling incompleet of beschadigd is aangekomen?

Bij een onvolledige of beschadigde zending verzoeken wij u om direct contact op te nemen met onze Klantendienst. Dit kan via het emailadres info@muntenhuis.nl of maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.00 via het telefoonnummer 0800 91 90.


Heb ik bij Het Nederlandsche Muntenhuis garantie op mijn artikelen?

Ja, voor alle artikelen die u bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Indien uw klachten over uw bestelling heeft, vernemen wij dit graag binnen 14 dagen na ontvangst.


Hoe kan ik mijn bestelling veilig retourneren?

U kunt binnen 14 dagen na factuurdatum contact opnemen met onze Klantendienst via het emailadres info@muntenhuis.nl of maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.00 via het telefoonnummer 0800 91 90 en zij zullen u een retourbon toesturen. Hiermee kunt u kosteloos en veilig uw bestelling retourneren.


Wat houdt een reserveringsservice in?

Een reserveringsservice is een reeks waarbij u elke maand geheel vrijblijvend een munt of herdenkingsuitgifte toegestuurd krijgt. Indien u een product niet wenst te houden, neemt u binnen de 14 dagen contact op met onze Klantendienst. Zij helpen uw bestelling veilig en kosteloos terug te sturen.


Hoe kan ik de speciale reserveringsservice behorende bij mijn verzameling annuleren?

U kunt contact opnemen met onze Klantendienst via het emailadres info@muntenhuis.nl of maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.00 via het telefoonnummer 0800 91 90 en zij zullen zonder enige discussie op ieder moment uw verzameling voor u stopzetten.