Inloggen

Welkom

085 80 80 400
Uw winkelwagen is leeg

Als klant van Samlerhuset heeft u de mogelijkheid om te kiezen tussen verschillende betaalmethoden. Of u nu bestelt bij onze online winkel of via andere marketingkanalen, u heeft de mogelijkheid om met verschillende kaarten te betalen of een factuur bij de zending te ontvangen.


Hoe kan ik een bestelling bij Het Nederlandsche Muntenhuis plaatsen?

U kunt uw bestelling via onze website plaatsen. Na ontvangst van uw bestelling ontvangt u ook per email een voorlopige orderbevestiging. Indien u deze niet ontvangt, adviseren wij u contact op te nemen met onze Klantendienst. Dit kan via het emailadres info@muntenhuis.nl of maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.00 via het telefoonnummer 085 / 80 80 400.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Afhankelijk van de bestelwaarde in combinatie met uw betaalhistorie ontvangt u de producten met een overschrijvingsformulier of vragen wij een voorschot. In het geval van een overschrijvingsformulier kunt u de ontvangen producten binnen 14 dagen na factuurdatum betalen. Indien u een voorschotfactuur van ons ontvangt worden de bestelde producten verstuurd nadat het verschuldigde bedrag bij ons op de rekening is bijgeschreven.


Waarom ontvang ik twee overschrijvingsformulieren bij mijn bestelling?

Het overschrijvingsformulier aan de rechterkant is voor het product dat u geleverd heeft gekregen. Het overschrijvingsformulier aan de linkerkant is voor het product dat u geleverd heeft gekregen inclusief de aanbieding die bovenaan het formulier staat vermeld.


Wat is het rekeningnummer van Het Nederlandsche Muntenhuis?

IBAN: NL08CITI2032311704

PolandSwedenTjechieGreat BritainNorwayLatviaFinlandEstonianBelgium